donderdag 26 november 2015

Maro, The Maine Coon

Ik ben Maro, de Maine Coon van Thea en Pierino, en vriendje van Dante. Ik ben geboren op 12 maart 2010 in Malden (GLD). Ik hou van knuffelen, eten en spelen. Slapen kan ik ook goed, dit allemaal is te zien op de volgende foto's.

07-06-2010



Spelen, dat is leuk. (4 maanden oud)



Samen met Dante op de bank

Ik ben bij de dierenarts gebracht, ik had twee teentjes gebroken en dat deed pijn. Lees maar hoe gegaan is:  Wat zielig, door Dante verteld.

7 maanden oud 



Ik ben een boerenpummel, zeg Dante in zijn verhaal: Dit kan toch niet



Ik ben niet bang van de stofzuiger, Dante wel. Lees hier zijn verhaal


.Hoezo, Gelukkig Kerst?


Ik ben een pechvogel, deze keer een knieband 

Waarom klopt dit niet? Ik slaap lekker!


"Apporteren"... lees hier mijn verhaal


Lekker dutje doen, na een zware dag!!



Copyright © Pierino Smaniotto & Thea Bekers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten